czwartek, 4 grudnia 2014

Prolog.

Mam na imię Alice Julie Irwin. Jestem szczęśliwa i nieśmiała i spokojna. Kocham grać na pianinie.
Mam przyjaciółkę Caroline Manson. Ona jest wesoła śmiała , szalona. Kocha imprezować.
Mam brata Ashton'a Irwina. Był w poprawczaku. Czarna owca w rodzinie zdecydowanie tak można go nazwać. Jest  inpulsywny czasem agresywny , ale rodzina to dla niego priorytet .Jestem jego młodszą siostrzyczką.
Co się stanie kiedy mój nachalny kolega zacznie  się naprzykrzać , a ja po raz pierszy się zakocham.
Co będzie jeśli on i ja to dwa inne światy.
        -------------------------------------------*--------------------------------------------------
Jest prolog . Podoba się. Mnie .... powiedzmy ,że jestem zadowolona. Pierwszy raz pisze fan fiction ,więc zrozumcie. 

2 komentarze: